Referenciák

 

Sokféle feladatra kértek fel az elmúlt években, valamint cégem, a Márkadoktor Kft-t. Van köztük előadás, legyen az szakmai rendezvény vagy céges fejtágító, és van köztük tanácsadás is. Így az elmúlt években nagyon izgalmas projektekben vettem részt, rengeteg márkának sikerült segítenem.

Márkadoktor tanácsadás

Többek közt az alábbi márkáknak végeztem tanácsadást, dolgoztam ki stratégiai anyagokat: Márkadoktor tanácsadás

Tanácsadói munkám elsõsorban a következõ területekre terjedt ki:

Fontos információ: tanácsadást jelenleg a meglévő feladataim mellett már nem tudok vállalni. Viszont szívesen segítek, hogy ki a téma szakértõje, kivel érdemes felvenned a kapcsolatot!

Márkadoktor előadás

2015-től már kizárólag nemzetközi tudományos fórumokon adok elő, illetve évi 3-5 olyan nagyszabású hazai rendezvényen, mint a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciája. Korábban azonban hetente jónéhány szakmai előadást is tartottam, az elmúlt években többek között a következõ szakmai orgánumok rendezvényein adtam elõ:

szakmai orgánumok



A fentiek mellett ezek a cégek kértek fel elõadásra, vagy szakmai rendezvény moderálására:

szakmai rendezvények


A szívem a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Fõiskoláé. A BKF budapesti és hódmezõvásárhelyi campusán egyaránt oktatok, magyar és angol nyelven. Az elmúlt években a BKF mellett rövidebb kurzusokat, illetve egy-egy vendégelõadást tartottam a következõ felsõoktatási intézményekben, felnõttképzési szervezetekben, tanfolyamokon, szakkollégiumokban:

Magyarországi felsőoktatási intézmények, egyéb iskolák, tanfolyamok, szakkollégiumok:

vendégelõadás,felnõttképzési szervezetek, tanfolyamok

Külföldi felsőoktatási intézmények, egyéb iskolák, tanfolyamok, szakkollégiumok:

vendégelõadás,felnõttképzési szervezetek, tanfolyamok



Elég meggyõzõ a lista?


Olvasd el azt is, mit szoktak rólam mondani:

"Érdekes, amikor a nap-nap után egy-egy márkával foglakozó termékmenedzser, vagy a munkaidejét címke és kiadványok tervezésével kitöltõ grafikus a saját munkájának lehetséges eredményét más szemszögbõl - néha talán meghökkentõen más megvilágításban - láthatja. Egy ilyen nagy múltú, hagyományokkal rendelkezõ cég mint a Törley nehezen mozdul a szokatlan formák, alakzatok, elnevezések felé, de mindenképp fontos azt tudni, hogy egy termék - legyen az akár bor, pezsgõ, vagy bármely más ital - "viselhet" vicces, ötletekkel tarkított, a "polcról leugró" címkét. Köszönjük, hogy ezt a témát egy külsõ szemlélõ szemével láttattad velünk."
Lõrik Tamás, a Törley Pezsgõpincészet Kft. termékmenedzsere, 2009


"Elsõként Sas István és Papp-Váry Árpád olyan magasra tette a mércét a remekül koreografált elõadásukkal és a tripla diás vetítésükkel, hogy kávézni is elfelejtettem kimenni."
a BpCity Blog a 2007-ben megrendezett elsõ gerillamarketing konferenciáról


"A Design Terminál által felkért elõadók közt akadt, aki abszolút alkalmatlan volt a százas nagyságrendben megjelent nézõsereg érdeklõdésének ébrentartására, és a képes prezentáció is néha fájóan hiányzott. Dr. Papp-Váry Árpád, és Florence Deladriere elõadása volt az, ami igazán lekötötte a hallgatóságot. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Fõiskola docense rutinosan lubickolt az arculat és a siker kapcsolatáról szóló elõadásában, gördülékenyen, felkészülten, és szórakoztatóan beszélt az általa választott témáról."
Parádi Gabriella jelmeztervezõ, stylist, a Pumpkin Paradise szerkesztõjének beszámolója a 2012-es "Gombold újra! Dress code: Business" konferenciáról


"Egyszerûen eszméletlen! Hihetetlen jó és érdekes órákat tart, segítõkész, önmagában jó fej! Az õ órájára két és fél órát gyalogolnék itthonról BKV sztrájk idején!"

"Ennél izgalmasabb, tanulságosabb elõadáson még sosem voltam. Talán az egyetlen óra, amit még a folyosóról is érdemes volt hallgatni."

"Bár az óra elõadás, mégis interaktív és gondolkodásra késztet. Érdekes, vicces, vagy épp meghökkentõ példákkal színesíti és a kötelezõ irodalom is nagyon olvasmányos."

"A legjobb órákat tartja a BKF-en, felkészült, segítõkész, humorból csillagos ötös. Miatta szerettem meg a marketinget! A könyve szerintem a legjobb a szakmában!"

"Nagyon jó oktató! Abszolút meg vagyok vele elégedve, mind elõadásmódban, mind felkészültségben. Tényleg ért a munkájához és látszik rajta, hogy élvezi, amit csinál."

"Árpád remek órákat tart, mindig érdekfeszítõek az elõadásai, feldobja a hangulatot! Ha nem is teltházas, de messze a leginkább látogatott elõadásokat õ tartja az eddigi tanáraim közül. Hát hiába, a marketinghez nagyon ért :)"

"Egyszerûen fantasztikus! Ha dugó lenne az autópályán, mikor az órájára megyek, tuti, hogy helikoptert hívnék, hogy bejuthassak a suliba! :-D Hihetetlenül jó szakember és elõadó, emellett lehengerlõ stílusa van! Szerencsés vagyok, hogy õ tanít!""

"Kicsit 'érdekes' a stílusa (Night at the Roxbury feeling), azért végül is jófej és érdekesek az órái."

"Annyira jó az elõadása, hogy egy ízben becsempésztem rá a legjobb barátnõmet az ELTE-rõl."

"Még több hasonló tanár kellene a magyar oktatásba, mert a régi öltönyös takibácsik már nem tudják felvenni a fordulatszámot."
a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Fõiskola (BKF) hallgatói az OMHV (Oktatói Munka Hallgatói Véleményezése) során és a www.markmyprofessor.com oldalon.

„A világ legjobb tanára >3 humoros, tartalmas előadásokat tart és csupa hasznos dolgot tanít. Egy élmény volt minden egyes órája!!!”

„Kedvenc órám volt, a jókedv mindig garantált az óráin, az oktatott tárgyat pedig érdekes meglátásai és előadásmódja tette még jobbá.”

„Elképesztő az, ahogyan ő tanít. Kedvesen, humorosan, és mégis alázatosan! A tanagyagot az egyik legérthetőbb módon adja le a főiskolán. Az előadásain nagyon sokat lehet tanulni a marketingről, és az ember úgy érzi a legjobbtól tanulhat! Nem csoda, hogy az órái mind teltházasok! :)”

„Nagyon jófej, az óráin mindig dugig volt a terem, mindenki azt kérdezgette a folyosón, hogy itt meg mi van?!”